صدای ایران

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و...

صدای ایران

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و...

صدای ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

روحانی‌ در قم تحریم شد؟

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۰۵ ب.ظ



"خیبرآنلاین" - شیخ حسن روحانی رییس جمهور در شرایطی در میان مردم قم به سخنرانی پرداخت که حتی صحن امام رضا(ع) حرم حضرت معصومه(س) محل سخنرانی او نیز پر نشده بود.به گزارش صراط، بی تردید میزان محبوبیت افراد و شخصیت ها، میزان استقبال مردمی از آنها نیست اما مانور حامیان دولت روی استقبال مردم از رییس جمهور در سفرهای استانی پیشین، باعث شده است تا آنها با مشاهده میزان استقبال مردم قم از رییس دولت یازدهم با شوک مواجه شوند.مشاهدات خبرنگار میدانی ما در محل سخنرانی رییس دولت یازدهم حاکی است میزان استقبال از روحانی به اندازه ای ضعیف بود که حتی صحن امام رضا(ع) در حرم حضرت معصومه(س) نیز پر نشد.به دلیل کم بودن جمعیت استقبال کننده، مسیر حرکت خودروی حامل رئیس‌جمهور که بیش از دو کیلومتر بود، صرفا در کمتر از ده دقیقه طی شد.
این در حالی است که تعدد بنرهای کاملا یکسان و همشکل در سطح شهر و در طول مسیر استقبال از رییس جمهور که نام ستاد "مردمی" استقبال از روحانی روی آنها درج شده(!) همچنان قابل مشاهده است.
از سوی دیگر، بخشی از استقبال کنندگان از روحانی شامل دو گروه دانش آموزان و کارگران بودند که به شکل کاملا سازمان یافته در مراسم حاضر شدند. دانش آموزان با ابتکار آموزش و پرورش قم، با شال های بنفش به استقبال روحانی آمدند و برچسب ها و شعارهای استقبال کارگران از رییس جمهور نیز به وفور قابل مشاهده بود.
براساس این گزارش، یک "گروه خاص" وظیفه تحریک مردم برای سر دادن شعارها به نفع روحانی را بر عهده گرفته بودند که البته شعارهای آنها با بی اعتنایی مردم مواجه شد.


۹۳/۱۲/۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی