صدای ایران

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و...

صدای ایران

سیاسی،اجتماعی،فرهنگی و...

صدای ایران
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

شهرزاد کمال زاده با انتشار عکس سردار سلیمانی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام نوشت: دیگه مغزم داره از جنایتهاى وحشیانه داعش منفجر مى شه دوست دارم خودم بکشمشون دیروز پنجاه نفر آدم بى گناه رو زنده زنده تو اتش سوزوندن روز قبلشم پانزده مسیحى مصرى و ....... 

سردار قاسم سلیمانى سلام و درود به شرف غیرت و دلاوریتون إیمان دارم که مى تونین این حرومزاده هاى ملعون رو تو چشم به هم زدنى نابود کنین ،من به وجود شیر مردانى مثل شما افتخار مى کنم و امیدوارم زودتر شر این قوم وحشى رو از سر دنیا باز کنین و ریششونو براى همیشه خشک کنید.
۹۳/۱۱/۳۰ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی